Toch kaartjes :-) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Riette - WaarBenJij.nu Toch kaartjes :-) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Riette - WaarBenJij.nu

Toch kaartjes :-)

Door: Riette

Blijf op de hoogte en volg Riette

20 Februari 2010 | Canada, Vancouver

Jawel, het is ons 3-en gelukt om kaartjes te krijgen voor het schaatsen mannen 1500m. Bruno had 2 kaartjes via kennissen van hem kunnen bemachtigen. Dat was dus nog een zware veldslag tussen Martijn en mij. Uiteindelijk bleef ik in de rij achter van de kaartjes die vrij zouden vallen. Eerst nog in de verkeerde rij gestaan.... maar uiteindelijk wel in de sporthal beland.

En Tuitert won!!!
Het feestje in de HHH was flitsend. Met als verrassings act Guus Meeuwis.

Kortom: we vermaken ons prima. :-)

Morgenavond vliegen we naar Seattle. Maandag start het seminar van Boeing: AirlinePlanning.

• 21 Februari 2010 - 09:07

Henk:

Dat is nou nog eens verassing. Wat leuk voor jullie, dat je juist die wedstrijd hebt kunnen zien. Ik heb niet gekeken, was me echt te laat, maar hoorde het vanmorgen op de radio.

• 21 Februari 2010 - 11:00

Margreet:

Ja kijk! nu wordt het
    bekijken van de tribunes
    weer interessant.
    Je had een oranje jas aan
    (??!!??) dat móet opvallen!
    plezierige tijd in Seattle verder (en werk ze!)

• 21 Februari 2010 - 11:16

PS:

Super! Als het net zo indrukwekkend was als Sydney voor mij, praat je er over 10 jaar nog met kippenvel over. Genieten!

• 21 Februari 2010 - 11:19

Jan:

Hoi Schat,

Nou ik heb me scheel gestaard hoor op die eerste bocht in het Canadese vak....; maar je/jullie mooi niet gezien. De camera zoemde er 'n doodenkele keer wel op in, maar het ging te snel ;_)

Ook vannacht op webcam/live-stream van www.HollandHeinekenHuis.tv gekeken; maar die gaf geen verbinding. Vermoedelijk teveel kijkers. Zelfs de site van NOS ligt momenteel steeds plat (afgelopen nacht ook al).
    Pas zojuist een filmpje van 1.52 minuut op HHH.TV gezien. Wel gaaf hoor, die uitreiking in HHH aan Mark door Prins Pils WA, je zag hem zichtbaar genieten. Die Tuitert komt heel sympathiek over, als het ooit iemand gegund is, dan juist hem wel.

Ook leuk dat brabo Guus optrad. Ik heb alleen vanmorgen (Ned. tijd) een flink swingende massa op webcam van HHH gezien, maar je herkent echt niemand... ;(
    Nou goede vlucht naar Seattle en veel plezier en leermomenten met je collega's bij Boeing!

Kisses,
    Jan xxx

... en ook groetjes van Jay Pee natuurlijk!!