naar Aruba - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Riette - WaarBenJij.nu naar Aruba - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Riette - WaarBenJij.nu

naar Aruba

Door: Riette

Blijf op de hoogte en volg Riette

20 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Het wordt weer koud in Nederland. Tijd dus om erop uit te trekken. Dit keer naar Aruba, met Jan. :-)

Het wordt de eerste keer dat we gaan IPB-en (Indien Plaats Beschikbaar). Een voordeeltje als je bij een vliegtuigmaatschappij werkt. Martinair is de enige maatschappij die overzees vliegt en waarbij ik een introducee mag meenemen (en ik dus niet getrouwd of een samenlevingscontract nodig hebt => dit is wel nodig bij KLM :-()

Enfin, we staan al gelist voor de twee vluchten. Ik heb begrepen dat op de heenvlucht nog veel plaatsen beschikbaar zijn. Dus we gaan zeker heen. En terug wordt waarschijnlijk ook geen probleem.

Morgen en overmorgen dus relaxt de rugzak inpakken. Van de zus van Jan kunnen we de snorkelspullen lenen. Scheelt weer shoppen en stressen.

Kortom: Aruba, here we come. Jippie!

• 20 November 2010 - 16:47

Henk:

Hoi Riëtte,
    Nou dat zet er weer goed uit. Aruba is een leuk eiland en ja, je kunt er goed snorkelen. Vanuit het Sonesta hotel zwem je al direct boven het koraal.
    Wat ook erg leuk is om te doen is met de jetski de zee op. Wel iets verder weg gaan dan de verhuurder aangeeft, dan kom je tenminste in de golven terecht.
    Paragliden is zonde van het geld, het waait er dusdanig hard, dat de boot gewoon stil blijft liggen.
    Ik wens jullie veel plezier en sportief als je bent, je kunt ook nog de hoogste berg van Aruba 'beklimmen'.

Groeten

Henk

• 20 November 2010 - 18:50

Patrick:

Als je maar geen Holloway-lijk in de kast aantreft. Breng je wel mooi weer mee terug? Veel plezier!

• 21 November 2010 - 15:19

Pa:

Hallo Riëtte,
    jij en Jan een hele goede reis toegewenst en een behouden thuiskomst.
    Pa

• 21 November 2010 - 15:36

Net Terug...:

Hoi Riette!
    Ik ben net terug uit de Caraiben, 2 weken op St Maarten geweest, heerlijk weer gehad :-))

Veel plezier!

• 29 November 2010 - 20:22

Patrick:

Toen ik schreef 'mooi weer mee terugbrengen' bedoelde ik eigenlijk iets anders dan dat witte natte spul. Maar gelukkig hebben we de foto's nog.